sexta-feira, 17 de abril de 2015

Twist And Shout - The Beatles




Well, shake it up baby now(shake it up, baby)
(Bem, agite seu corpo baby, agora)

Twist and shout(twist and shout)
(Gire e grite)

Come on, come on, come, come on baby now(come on, baby)
(Vamos, vamos, vamos, vamos, baby, agora)

Come on and work it on out(work it on out)
(Venha e se exercite)

Well work it on out, honey(work it on out)
(Bem, se exercite bastante querida)

You know you look so good(look so good)
(Você sabe que você é tão bom)

You know you got me goin' now(got me goin')
(Você sabe que você me deixa agora)

Just like I knew you would(like I knew you would)
(Assim como eu sabia que você ia)

Well, shake it up baby now(shake it up, baby)
(Bem, agite seu corpo baby, agora)

Twist and shout(twist and shout)
(Gire e grite)

Come on, come on, come, come on baby now (come on, baby)
(Vamos, vamos, vamos, vamos, baby, agora)

Come on and work it on out(work it on out)
(Venha e se exercite)

You know you twist, little girl(twist, little girl)
(Você sabe que gira, garotinha)

You know you twist so fine(twist so fine)
(Você sabe que gira muito bem)

Come on and twist a little closer now (twist a little closer)
(Venha e gire um pouco mais perto agora)

And let me know that you're mine, woo (let me know you're mine)
(E me deixe saber que você é minha, woo)


Ah, ah, ah, ah


Yeah, shake it up baby now(shake it up, baby)
(Sim, agite agora baby)

Twist and shout(twist and shout)
(Gire e grite)


Come on, come on, come, come on baby now(come on, baby)
(Venha, venha, chegue, venha agora baby)

Come on and work it on out (work it on out)
(Venha e se exercite)

You know you twist, little girl (twist, little girl)
(Você sabe que gira, garotinha)
You know you twist so fine(twist so fine)
(Você sabe que gira muito bem)


Come on and twist a little closer now(twist a little closer)
(Venha e gire um pouco mais perto agora)

And let me know that you're mine (let me know you're mine)
(E deixe-me saber que você é minha)


Well shake it, shake it, shake it, baby now (shake it up, baby)
(Bem, agite, agite, agite, agora baby)

Well shake it, shake it, shake it, baby now (shake it up, baby)
(Bem, agite, agite, agite, agora baby)


Well shake it, shake it, shake it, baby now (shake it up, baby)
(Bem, agite, agite, agite, agora baby)


Ah, ah, ah, ah











Um comentário:

Obrigada pela Visita..