quinta-feira, 26 de março de 2015

Sweet Dreams (Are Made Of This) - Marilyn Manson

video




Sweet dreams are made of these
(Doces sonhos são feitos disto)


Who am I to disagree?
(Quem sou eu pra discordar?)

Travel the world and the seven seas
(Viajando o mundo e os sete mares)

Everybody's looking for something
(Todo mundo está a procura de algo)
Some of them want to use you
(Alguns deles querem te usar)


Some of them wanna get used by you
(Alguns deles querem ser usados por você)

Some of them want to abuse you
(Alguns deles querem abusar de você)

Some of them want to be abused
(Alguns deles querem ser abusados)


Sweet dreams are made of these
(Doces sonhos são feitos disto)

Who am I to disagree?
(Quem sou eu pra discordar?)

Travel the world and the seven seas
(Viajando o mundo e os sete mares)

Everybody's looking for something
(Todo mundo está a procura de algo)

Some of them want to use you
(Alguns deles querem te usar)

Some of them wanna get used by you
(Alguns deles querem ser usados por você)

Some of them want to abuse you
(Alguns deles querem abusar de você)

Some of them want to be abused
(Alguns deles querem ser abusados)


I wanna use you
(Eu quero te usar)

And abuse you
(E te abusar)

I wanna know what's inside
(Eu quero saber o que tem dentro)

Movin' on, movin' on
(Mexa-se, mexa-se)

Movin' on, movin' on
(Mexa-se, mexa-se)

Movin' on, movin' on
(Mexa-se, mexa-se)

Movin' on!
(Mexa-se!)


Sweet dreams are made of these
(Doces sonhos são feitos disto)

Who am I to disagree?
(Quem sou eu pra discordar?)

Travel the world and the seven seas
(Viajando o mundo e os sete mares)

Everybody's looking for something
(Todo mundo está a procura de algo)

Some of them want to use you
(Alguns deles querem te usar)

Some of them wanna get used by you
(Alguns deles querem ser usados por você)

Some of them want to abuse you
(Alguns deles querem abusar de você)

Some of them want to be abused
(Alguns deles querem ser abusados)


I'm gonna use you and abuse you
(Eu vou te usar e te abusar)

I've gotta know what's inside
(Eu vou saber o que tem dentro)

I'm gonna use you and abuse you
(Eu vou te usar e te abusar)

I've gotta know what's inside
(Eu vou saber o que tem dentro)


Nenhum comentário:

Postar um comentário

Obrigada pela Visita..